söndag 13 februari 2011

3 andra kanonbra Tony-bloggar

Var ju tvungen att surfa runt och kolla vad andra Tonybloggare skrev om och hittade tre riktigt sköna Tonys som var och en skriver blogg om sina liv och erfarenheter:

1. Tonys magiska liv

Denna Tony är en mycket trevlig och otroligt viljestark kille som skriver framförallt om
träning och kroppslig hälsa. Denne beundransvärde Tony har gjort en otrolig resa från 130 pannor till friska och vältränade dryga 80 pannor inom två år. Tony har lagt ut en bildsekvens på hur han förändrats under sin träning och ni kan kolla in Tonys viktminskning här. Definitivt en kille jag kommer att fråga om råd när det är dags för mig själv att få röven ur vagnen och börja träna den! Keep it up bro!

2. Tonys hemsida (Tonyg.se)

En väldesignad blogg om denne Tonys liv. Tony säger själv att han varit lite inaktiv med bloggen den senare tiden och hoppas att det går att blåsa liv den igen. Det hoppas jag också han lyckas med eftersom inläggen är mycket välskrivna och ofta rekomenderar bra filmer (bara ett exempel) lite då och då. Överlag är detta en mycket personlig blogg komplett med CV och allt!

3. Tonys surfblogg

En soft och mycket clean surflogg från en, vad jag uppfattar det som, riktigt soft kille som uppenbarligen lever för surfingen. Jag är själv (eller var) en inbiten snöbrädeåkare så jag förstår verkligen passionen. Tony skriver inläggen med inlevelse vilket gör dem mycket läsvänliga. Synd att de för närvarande inte är mer frekventa, men det kanske kommer när säsongen kommer igång igen... Jag tänker på den klassiska filmen/dokumentären Endless Summer när jag ser den här bloggen :) (se smakprov från youtube)